Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Το κάλεσμα: Nτομάται, αγγούρια, ντομάται, πιπεργιές ,.. η συχνοουρία ... και τα κινητά νέας γενιάς.


Διάβασα στο εξαίρετο blogspot nikosblogout και επειδή κάτι ζήσαμε οικογενειακώς, κάτι άκουσα κάτι υποψιάστηκα, νάτα μας διασταυρωμένα πλέον.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ το λοιπόν:

Γράφαμε αλλού σε ομότιτλη ανάρτηση : «Νάτα μας έσκασε και …υποκλοπή(;)».
Όμως δεν προβλέψαμε ότι το θέμα θα γίνονταν προεκλο-γική «σκιά» «που πλήττει το κύρος και τη φερεγγυότητα των Εξετάσεων», σύμφωνα με την εκπρόσωπο για θέματα Παιδείας του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης (δες εδώ).
Τι λέγαμε; Λίγο πολύ την ίδια ιστορία…αλλά και κάναμε κάποια ακροτελεύτια σχόλια που σχέση έχουν με τον ορισμό των Εξεταστικών κέντρων που ξεκίνησαν επί της λεγόμενης «μεταρρύθμισης Αρσένη».
Αναδημοσιεύουμε με ολόκληρο το post: «Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφ. Τα Νέα ο πρόεδρος του εξεταστικού κέντρου σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της Καλαμάτας αποκάλυψε/απέτρεψε την απόπειρα υποκλοπής των θεμάτων από στελέχη και εκπαιδευτικούς του ιδιωτικού σχολείου τη δεύτερη ημέρα των Πανελλαδικών, «διασώζοντας το αδιάβλητο των εξετάσεων».
Αν και δεν υπάρχει αντίστοιχη ανακοίνωση επιβεβαίωσης ή απόρριψης της καταγγελίας από τους αρμόδιους του ΥΠΕΠΘ, οι 13 μαθητές του σχολείου μετακινήθηκαν σε άλλο εξεταστικό κέντρο από την επαύριον της καταγγελίας και έρευνα για την υπόθεση διεξάγει ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας.
Από την άλλη, διαβάζω σε χιώτικο blog περί χαλαρής επιτήρησης σε ένα από τα λύκεια της πόλης και την απάντηση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ότι πρόκειται για ανυπόστατη φήμη κι ότι «Οι διοικητικοί έλεγχοί μας δεν βρήκαν τίποτα».
Κι αν θυμάστε, στις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2007 είχε δημιουργηθεί σάλος, επειδή κάποια φροντιστήρια δημοσίευσαν τα θέματα στις ιστοσελίδες τους πριν ολοκληρωθεί η αποχώρηση των μαθητών από τα εξεταστικά κέντρα (δες εδώ ). Αποτέλεσμα ήταν να συλληφθεί ο τότε πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας και να αναζητηθεί και να αποκαλυφθεί ο υπεύθυνος (ηλεκτρονικό αποτύπωμα) από τη Λυκειακή Επιτροπή δημόσιου σχολείου…
Και σαν εμπειρία: Σας έχει τύχει, ως βαθμολογητή, δεκάδα συνεχόμενων τετραδίων, που να έχουν τα ίδια ακριβώς λάθη; Και δε μιλάω για σύμπτωση απαντήσεων στα ερωτήματα πολλαπλής επιλογής…
Αν και εξακολουθώ να θεωρώ το σύστημα αδιάβλητο, κάθε χρονιά όλο και κάτι μου λέει ότι δεν είναι και τόσο. Δεν ξέρω, σκέφτομαι ότι ίσως να φταίνε τα πολλά εξεταστικά κέντρα, το κάθε λύκειο κι ένα, και καλά στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη ή την Πάτρα, εύκολο είναι να κατανείμεις τους επιτηρητές αλλού για αλλού, έλα όμως που καθόλου εύκολο δεν είναι σε κωμοπόλεις και χωριά.
Λέω τώρα, πού να βρεις επιτηρητές που να μην είναι γείτονες, κοντινο-μακρυνοί συγγενείς ή κάτι τέτοιο για το εξεταστικό κέντρο στο Πάνω Χωριό του Κάτω Βράχου;
Και βρες επιχειρήματα για το ότι τα αποτελέσματα, δυο μήνες μετά, θα δείχνουν ότι οι επιτυχίες των μαθητών κάποιων επαρχιακών σχολείων ταπώνουν αυτές κάποιων άλλων σχολείων των βόρειων αθηναϊκών προαστίων (τίποτα το ρατσιστικό ή ρητό υπονοούμενο στη σύγκριση).
Αλλά και πάλι να ξενιτευτείς για να γράψεις, άγνωστος μεταξύ αγνώστων, στην πρωτεύουσα του νομού ή της περιφέρειας, όπως συνέβαινε μέχρι πριν δέκα χρόνια, δεν λέει. Μου φαίνεται ότι περισσότερο ανέξοδο και δίκαιο είναι η αυξημένη υπευθυνότητα ενίων εμπλεκόμενων… Εφτά μέρες είναι αυτές, θα περάσουν.»
Πέρασαν;
Έχω την εντύπωση ότι μόνο ο Α. Τρίτσης, υπουργός Παιδείας πριν 22 και βάλε χρόνια, είχε πιάσει το νόημα, τη σπέκουλα των πάντων στην πλάτη των μαθητών κι είχε, μεταξύ άλλων, απαγορέψει και τη μετάδοση των αποτελεσμάτων των Γενικών (τότε) εξετάσεων από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση...Οι εξετάσεις, είχε πει, είναι ενδοσχολική υπόθεση.
Μην πω και το αμίμητο "Μπράβο σας, όλοι κι όλες τρίποντο" -σε ιδιόγραφο σημείωμά του στο πολυτονικό (!)- που έστειλε με φαξ (τηλεομοιότυπο, τότε) στα Εξεταστικά Κέντρα.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ γιατί Τα σχόλια ΕΙΝΑΙ και αν ΕΙΝΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: