Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μανώλης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μανώλης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Γιάννης Μανώλης

Την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα υπέβαλε, νωρίτερα από ό,τι είχε προαναγγείλει, ο βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μανώλης, προκειμένου, όπως είπε, «να διευκολύνει τον πρωθυπουργό».

Από τις αρχές του καλοκαιριού ο κ. Μανώλης είχε εκφράσει την πρόθεσή του να παραιτηθεί με την έναρξη των εργασιών του Γ' Θερινού Τμήματος της Βουλής, στις 9 Σεπτεμβρίου.

Τη θέση του Γιάννη Μανώλη στη Βουλή αναμένεται να πάρει ο πρώτος επιλαχών βουλευτής της ΝΔ στην Αργολίδα, ο οποίος είναι ο κ. Δημήτρης Κρανιάς.

«Εκλογές αυτοκτονίας»

Ο κ. Μανώλης αναφέρει ότι υπέβαλε την παραίτησή του νωρίτερα για να διευκολύνει τον πρωθυπουργό εν όψει της ΔΕΘ αλλά και για να μην υποκύψει ο Κ.Καραμανλής «σε όσους του προτείνουν εκλογές αυτοκτονίας» και κάνει λόγο ακόμα και για ενδεχόμενο διάσπασης της ΝΔ.

Παράλληλα, ο Γ. Μανώλης επιτίθεται κατά όσων εισηγούνται πρόωρες εκλογές λέγοντας ότι είναι εκείνοι που «ανυπομονούν να ηγηθούν του κόμματος» ή επειδή «επιθυμούν για τον εαυτό τους σημαντικό θεσμικό διακομματικό ρόλο».

Βολές εξαπολύει τέλος ο κ. Μανώλης και κατά όσων στη ΝΔ «πλήγωσαν με την εμπλοκή τους σε υποθέσεις σκανδάλων» και όσους «έβαλαν την ΝΔ στο κάδρο του σκανδάλου Siemens», αλλά κια κατά όσων «δηλώνουν αμετακίνητοι» και «απαιτούν το βόλεμα των δικών τους».

Οι δηλώσεις του Γ.Μανώλη

«Κατέθεσα σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, την παραίτησή μου από το βουλευτικό αξίωμα, για να διευκολύνω τον Πρωθυπουργό ενόψει της ΔΕΘ, ν’ ανταποκριθεί στις ιστορικές ευθύνες που έχει απέναντι στην παράταξη, τα στελέχη της ΝΔ και τα εκατομμύρια των πολιτών που τον τίμησαν, αναδεικνύοντάς τον αρχηγό και δυο φορές Πρωθυπουργό.

»Έχει υποχρέωση, έστω και την ύστατη αυτή ώρα, ν’ αναλάβει τις πρωτοβουλίες που απαιτούνται, ώστε να μην οδηγηθεί η παράταξή μας σε εκλογική αυτοκτονία, που θα την φέρει σε μια περίοδο βαθιάς κρίσης, με ορατό ακόμα και το ενδεχόμενο της διάσπασης», αναφέρει σε γραπτή του δήλωση, ο Γιάννης Μανώλης.

Κατά το βουλευτή της ΝΔ, τις εκλογές προτείνουν ορισμένοι που «ανυπομονούν να ηγηθούν του κόμματος, έστω και αν αυτό προϋποθέτει βαριά ήττα και δραματική συρρίκνωση και κάποιοι άλλοι επειδή επιθυμούν για τον εαυτό τους σημαντικό θεσμικό διακομματικό ρόλο.

»Τούτες τις δύσκολες για την παράταξη στιγμές, όσοι την πλήγωσαν με την εμπλοκή τους σε υποθέσεις σκανδάλων, όσοι με τις γκάφες τους, τη συμπεριφορά τους και τις παραλείψεις τους έβαλαν την ΝΔ στο κάδρο του σκανδάλου Siemens και όσοι αμφισβητούν το δικαίωμα του Πρωθυπουργού να επιλέγει τους υπουργούς του δηλώνοντας αμετακίνητοι και απαιτώντας το βόλεμα των δικών τους, ενώ θέτουν βέτο ακόμα και σε αλλαγές περιφερειαρχών, οφείλουν να καταλάβουν ότι οι οπαδοί της ΝΔ διαθέτουν και κρίση και μνήμη», συνεχίζει ο βουλευτής.

«Το σύνθημα που μαζί με τα εκατομμύρια των φίλων της ΝΔ βροντοφωνάζαμε για χρόνια στις πλατείες 'ήρθε η ώρα του Καραμανλή' γίνεται σήμερα περισσότερο επίκαιρο από ποτέ.

Ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να αφήσει την ευκαιρία αυτή να χαθεί.

Οφείλει να προχωρήσει σ’ αυτό που δεν έκανε δύο χρόνια τώρα, να οδηγήσει την παράταξη στην αυτοκάθαρση που χρειάζεται, βάζοντας το μαχαίρι στο κόκαλο και να ξαναδώσει ελπίδα και όραμα στους πληγωμένους και απογοητευμένους Νεοδημοκράτες.

Κανένας δεν θα τον κατηγορήσει εάν δεν κερδίσει μια συνεχόμενη τρίτη εκλογή.

Θα τον κρίνει όμως, αυστηρά η ιστορία, εάν δεν το προσπαθήσει και εάν ανοίξει ο ίδιος τον δρόμο προς μια μεγάλη ήττα, μια δραματική συρρίκνωση και επομένως, μια βαθιά κρίση και ενδεχόμενη διάσπαση», καταλήγει στη δήλωσή του ο Γιάννης Μανώλης.

Newsroom ΔΟΛ

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Ο Βουλευτής Αργολίδος της Ν.Δ., Γιάννης Μανώλης μας ξαναλέγει ότι θα αποχωρήσει.



Λίγα 24ωρα μετά την επιστολή-φωτιά των 16 στελεχών της ΝΔ στη Λάρισα προς τον πρωθυπουργό Κ.Καραμανλή, που διαμηνύουν ότι δεν θα ξαναψηφίσουν το κόμμα αν δεν ληφθούν ριζοσπαστικές πρωτοβουλίες «εδώ και τώρα», λάδι στη φωτιά έριξε ο βουλευτής Αργολίδας Γιάννης Μανώλης, ο οποίος με δήλωσή του οριστικοποίησε την απόφασή του να αποχωρήσει από το κυβερνών κόμμα τον Σεπτέμβριο, λέγοντας μάλιστα πως «η κυβέρνηση έχει χάσει το παιχνίδι».

Την ίδια ώρα, ο συνδικαλιστής Θανάσης Κοκκινούλης εξαπέλυσε νέα επίθεση σε κορυφαία στελέχη του κυβερνώντος κόμματος, στοχεύοντας αυτή τη φορά τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Ευάγγελο Αντώναρο και τον προκάτοχό του Θοδωρή Ρουσόπουλο.

Σε δήλωσή του στο Κανάλι 1, ο Γιάννης Μανώλης ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί από το κόμμα στις 7 Σεπτεμβρίου, δηλώνοντας, μάλιστα, ότι: «Η κυβέρνηση έχει χάσει το παιχνίδι. Ίσως είναι αργά για αλλαγές. Οι αλλαγές και οι πρωτοβουλίες παίρνονται όταν πρέπει. Χρειαζόμαστε ηλεκτροσόκ κι όχι βαλεριάνες».

Η δήλωση Μανώλη δεν ήταν το μοναδικό πλήγμα που δέχθηκε μέσα σε ελάχιστες ώρες η κυβέρνηση, καθώς ο συνδικαλιστής Λάρισας Θανάσης Κοκκινούλης επανήλθε, στρεφόμενος αυτή τη φορά εναντίον τόσο του κυβερνητικού εκπροσώπου Ευάγγελου Αντώναρου όσο και του τέως υπουργού Επικρατείας Θεόδωρου Ρουσόπουλου.

Σε συνέντευξή του στον Real FM, και απαντώντας στην ερώτηση εάν ο κ. Αντώναρος θα πρέπει να παραμένει στη θέση του μετά τη δήλωσή του ότι δεν γνωρίζει ποιος είναι ο Κοκκινούλης, ο συνδικαλιστής απάντησε: «Κι ο Ρουσόπουλος είπε ότι ντρέπεται για λογαριασμό μου και τώρα μαζεύει βρούβες στο υπόλοιπο Αττικής».

Παράλληλα, αφού υποστήριξε πως η επιστολή που υπογράφουν τα 16 «γαλάζια» στελέχη μεταφέρει το κλίμα των ψηφοφόρων της ΝΔ, κατέληξε: «Ο πρωθυπουργός να πετάξει τα καρκινώματα που έχουν προσβάλει την ηθική και την κουλτούρα των Ελλήνων σε ό,τι αφορά θέματα ηθικής τάξης».

Αποστάσεις από τη στάση που κράτησε ο κ. Αντώναρος σχετικά με την επιστολή (σ.σ. είπε ότι δεν γνωρίζει την ύπαρξή της και μίλησε για τοποθετήσεις «μεμονωμένων πολιτών») κράτησε ο γραμματέας της ΝΔ Λευτέρης Ζαγορίτης, ο οποίος τόνισε ότι στη ΝΔ «μελετούμε την επιστολή με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή».

Newsroom ΔΟΛ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009